Lehen hezkuntzako espezialitatea ikasten ari naiz. Blog honek, IRAKASLEentzako informazioa eskaintzen du, hain zuzen ere, KOMUNIKAZIOAri buruzkoa. Izan ere, hezkuntza arloan, momentu orotan komunikatzen ari gara eta horrek, komunikazioa premiazko tresna batean bihurtzen du.

Komunikazioarekin zerikusia dituzten aspektu desberdinak aurkitu daitezke. Urteak pasa ahala, komunikazioari buruzko ezagupen berriak agertu dira, horretan ere oinarrituko gara.





2013(e)ko urriaren 30(a), asteazkena

AHOZKOA EZ DEN KOMUNIKAZIOA 2

Aurreko sarrerarekin jarraituz, bigarren atala azalduko dizuet. Badaude, beste osagai batzuk non ahozkoak ez direnak eta komunikatzeko baliogarriak diren.

 Aurrekoan, portaera/jarreran zentratu nintzen eta oraingoan hauetan oinarrituko naiz:
  1. Aurpegi adierazpena
  2. Irribarrea
  3. Keinuak
  4. Kontaktu fisikoa
  5. Itxura
Hauen azalpenak irakurtzeko, klikatu: AHOZKOA EZ DEN KOMUNIKAZIOAREN OSAGAIAK
Ikus daitekeenez, sintaxia erabili gabe ere elkar komunikatu gaitezke. Izan ere, hitzik gabeko komunikazio hori aintzinatik dator.

Hona hemen adibide adierazgarri batzuk:

IRRIBARREA

Nik zoriontasun irribarrea eskaintzen.
 KONTAKTU FISIKOA

Laguntasuna adierazten duen kontaktua.
BAITA ANIMALIEKIN ERE

Nire laguna, bere katu maitagarriarekin.


Honekin amaitzeko, hemen uzten dizuet beste orrialde interesgarri bat, non azalpenak eta adibideak ere aurkezten diren: PORTAERAREKIN KOMUNIKATZEN GARA.

Nire aburuz, gurasoentzat komunikazio ezaugarri hauek garrantzitsueak ere badira, beraien seme-alabeekin komunikazio on eta osasuntsu bat izateko, edota arazoren bat egotekotan hura detektatzeko. Irakasleok, honi buruzko informazioaz baliatuz, gurasoei eskaintzeko aukera eman beharko genieke, etxean ere aztertzeko.


iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina