Lehen hezkuntzako espezialitatea ikasten ari naiz. Blog honek, IRAKASLEentzako informazioa eskaintzen du, hain zuzen ere, KOMUNIKAZIOAri buruzkoa. Izan ere, hezkuntza arloan, momentu orotan komunikatzen ari gara eta horrek, komunikazioa premiazko tresna batean bihurtzen du.

Komunikazioarekin zerikusia dituzten aspektu desberdinak aurkitu daitezke. Urteak pasa ahala, komunikazioari buruzko ezagupen berriak agertu dira, horretan ere oinarrituko gara.





2013(e)ko urriaren 24(a), osteguna

AHOZKOA EZ DEN KOMUNIKAZIOA

Honetan, pertsonok elkar komunikatzen garenean, jarrera desberdinak erabiltzen ditugu. Jarrera horiek, bere esanahia dauka eta horrek pertsona deskribatu dezake. Honek, ahozkoa ez den komunikazio moduan ezagutu dezakegu.

Jarrera/portaera:
Elkar komunikatzen garenean, eta hitz egiten ari den pertsonak jendeari maiz begiratzen duenean, pertsona hori atseginatzat hartzen dugu. Aldiz, hizketan dabil pertsona begidara finkoarekin komunikatzen denean menderatzailetzat hartzen dugu. 

Begiradarekin interesgarria den beste gauza bi:

- Begi-niniak dilatatzen badira, interesaren seinale da.
- Begiratzeari uzten dion lehenengoak sumisioaren seinale da.

Bestetik, honekin batera emozioaren adierazpena ikus dezakegu, pertsona batek maiz begiratzen duenean emozioen adierazpena areagotzen du, hala nola, amarrua. Aldiz, gutxi begiratzen duen pertsonak lotsa plazaratzen du.

Hortaz gain, ere hizketari laguntzen dio. Gehiago begiratzen duen pertsonak hizlaria bada, ziurtasuna bermatuko du. Baina, entzunlea bada, hizlariarengan erantzun gehiago sortuko du.

Begiradaz gain, badaude beste portaera batzuk non esanahi bat daukan. Jarraian, utziko dizuet gorputz hizkuntza deituriko taula batzuk, interesgarriak direlako eta geure ikasleen jarrerak aztertzeko baliagarriak direnak:





iruzkinik ez:

Argitaratu iruzkina